Nowoci Promocje Wyprzedae
Polecamy
promocja
Rama Specialized Myka HT Pro Navy '08
cena od: 999.00 zł
1599.00 zł(-38%)
nowośćpromocja
Kurtka North Face La Paz JKT Wmn Blu
cena od: 489.00 zł
699.00 zł(-30%)
wyprzedaż

Amortyzator Fox F100 (80) RLC QR15 2009 OB

Producent:
Wersja
Rozmiar:
Kod:
Dostępność:
 
Średnia ocen:
Ilość:
kup teraz
Zakupy na raty:
Opis

Wewnętrznie regulowany skok na 80mm.
Amortyzator z gwarancją, z polskiej dystrybycji.

- skok: 100
- rura sterowa: 265mm, 1 1/8"
- korona: aluminium 7075 T6, kute
- oś QR15
- golenie górne: aluminium (średnica: 32mm)
- golenie dolne: magnez (średnica: 38mm)
- kolor: "White"
- waga: ok. 1.510g
- system: sprężyna powietrzna
- regulacja: naprężenie wstępne, tłumienie powrotu (12-Click), tłumienie powolnej kompresji = "ProPedal Damping" (8-Click), Lock-Out z regulacją "Blow-Off"
- mocowanie hamulca tarczowego (post mount) o średnicy tarczy od 160mm do 203mm
- dostępne wersje: "disc only" lub "standard" (dodatkowe mocowania hamulca typu V-brake)
- zastosowanie: wyczynowe cross-country/ maraton

uwagi: Widelce Foxa z serii F od lat cieszą się mianem najbardziej sztywnych, niezawodnych oraz technicznie zaawansowanych amortyzatorów przednich na rynku. W kolekcji na sezon 2008 firma Fox Racing Shox dokonała nastepnego kroku milowego wprowadzając nowy i obecnie najbardziej zaawansowany tłumik na arenie wyczynowego MTB! Dzięki opatentowanej charakterystyce tłumienia powolnej kompresji ("race tuned") amortyzator skutecznie redukuje uciążliwe huśtanie się podczas jazdy przy równoczesnej pełnej aktywności pracy, tym samym odsyłając w niepamięć dotychczasowego lidera - F80/100X z inteligentnym systemem tłumienia typu "Terra Logic". Nowy system tłumienia powolnej kompresji jest w tak dużym stopniu efektywny, że dla zdecydowanej większości użytkowników dźwignia blokady skoku odejdzie w zapomnienie! Dalszą i nie mniej ważną zaletą nowego systemu tłumienia jest bardziej płynna praca w ciężkim terenie ujawniająca się w odczuwalnie zwiększonej sterowności i o 20% efektywniejszym wykorzystaniu skoku amortyzatora. Do dalszych nowości należą: mocowanie hamulca tarczowego w standardzie "post mount", zintegrowana przelotka przewodu hamulca tarczowego oraz bardziej ergonomiczna dźwignia blokady skoku. Kompatybilność z tarczami hamulca Disc o średnicy do 203mm